Jdi na obsah Jdi na menu
 


Diagnostika chybových hlášení

Moderní vozidla jsou plné různých čidel, sond, elektrických obvodů, řídících jednotek, tedy elektronických systémů. Tyto systémy o sobě většinou dají vědět nestandardním chováním vozu, často podpořené výstražnou kontrolkou na palubní desce. Pokud tyto kontrolní systémy nejsou včas a správně vyhodnoceny, dochází zpravidla k omezení výkonu motoru. 

Pro naši práci s elektronikou ve vozidlech disponujeme kvalitními diagnostickými přístroji, které nám napoví, který komponent vozidla vykazuje nesprávné hodnoty, nebo je poškozený. Je to nezbytná součást postupu při každodenních úpravách výkonu různých motorů. Dokážeme tak včas odhalit některé typy závad a poradit s jejich vyřešením. 

Tým našich techniků dokáže některé parametry odladit, nahradit nestandardní hodnoty pomocí optimalizace software motoru, zamezit vzniku nouzového režimu atd. Z paměti závad lze trvale odstranit i různé kódy chybových hlášení, která se i přes veškerou snahu o jejich opravu stále objevují. Každý výrobce řídících jednotek nám poskytuje specifický přístup k těmto informacím, vše je individuální.

Možné úpravy software:

  • Optimalizace chodu motoru
  • Odstranění nouzového režimu
  • Kontrola a oprava software od jiných společností
  • Oprava systému AD Blue a DPF filtru
  • Demontáž systému SCR AdBlue – pro vozidla mimo pozemní komunikace
  • Demontáž ventilu EGR – pro vozidla mimo pozemní komunikace
  • Odstranění sond Lambda a NOX senzorů
  • Odstranění klapek v sacím potrubí – vířivé klapky
  • Přehrání řídící jednotky originálním software
  • Odstranění sledování EGT – teploty výfukových plynů
  • Zakázání jednotlivých chyb DTC na palubní desce

Vánoce jsou daleko a Iveco Stralis svítí jako stromeček - opravíme wink

img_20211008_161933.jpg

 

Takové svítící kontrolky upravit nedokážeme angel 

budiky-ford.jpg